Subject: Piirilinna PT
From: "Urmas Makrjakov" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Sep 2024 15:41:08 +0300

Tere

Palume väljastada Mulgi vallas, Kõvakülas Piirilinna kinnistule
(katastritunnus 60002:003:0055) OG Elektra AS kaupluse sisse-väljasõidutee
ristumiskoha projekteerimiseks riigi teega nr 54 nimetusega
Karksi-Nuia-Lilli tee.

Manuses DP põhijoonis ja EP põhijoonis pdf.

Lugupidamisega

Urmas Makrjakov
juhatuse liige

Tartu Arhitektuuribüroo OÜ

Ülikooli 4-3, 51003 Tartu

Tel.  + 372 7308260

GSM + 372 5083165

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.arhpro.ee/> www.arhpro.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.